آرایش صورت

 

آرایش صورت 

 

هر خانمی که بخاهد آرایشش عالی باشد باید نکاتی در باره آرایش کردن اصولی را بداند.

نکاتی ضروری در باره آرایش اصولی.

تقریبا تمامی خانمها وقت زیادی را صرف آرایش کردن صورت خود میکنند چون صورت نسبت به بقیه اعضای بدن بیشترین دید را دارد و به خاطر همین موضوع اشتباهی کوچک میتواند آرایش آنان را دچار اشکال کند.حال برای اینکه این مشکل حل شود راه حل هایی ارائه می شود.

آرایش صورت

 

 

آرایش صورت خاص

 

1: کرم زیر ساز

در آغاز باید مطمن شوید که از زیر ساز مناسب رنگ پوست مناسب و با کیفیت استفاده می کنید و از پد یا نوک انگشتان برای کرم زدن استفاده کنید کرم bay bay   نسبت به نوع آرایشی که دارید به عنوان مرطوب کننده عمل میکند.

2: رژ گونه

دو نوع در حال حاضر ما  رژ گونه داریم یکی پودری که معمولا افرادی که پوست آنها چرب می باشد از این مدل استفاده میکنند و دوم  رژ کرمی که معمولا افرادی که پوست خشک دارند از این نوع استفاده میکنند.که باید با قلمو رژ گونه را  طرف گوش مالید.

3:ریمل

افرادی که قبل از فر مژه ریمل میزنند کار اشتباهی می کنند اول باید فر مژه بزنید بعد ریمل دوم خوب قلمو ریمل را داخل بطری اش بزنید و بعد از بیرون آورده سپس روی مژه بزنید.

 

4:رژلب

با توجه به سلیقه شخصی تان می توانید از رژ لب جامد یا مایع استفاده کنید اما رنگ رژلب باید به آرایش تان

تناسب داشته باشد می توانید رژلب تان را همراه خود داشته باشید که اگر پاک شد دوباره استفاده کنید

سفید کننده صورت

قبل از اینکه از رژگونه استفاده کنید کرم سفید کننده را بزنید سعی کنید این کرم راروی بینی نمالید چون باعث میشود درشت تر دیده شود.

سایه

از سایه های روشن گوشه های چشم مرکز پلک متوسط بخش خارجی چشم به طرف گوش را تیره تر ابتدا خط چشم روشنی بکشید و بعد سایه ها را بزنید.

خط چشم

همیشه یک مدل خط چشم نکشید می توانید برای کشیدن خط چشم گربه ای کارت اعتباری یا قاشق استیل را حائل کنید تاتمیز تر کشیده شود اگر خط چشم تان خراب شود از گوش پاک کن برای تمیز کردن آن استفاده کنید نه انگشت.

کرمهای برنز

این کرم ها را معمولاً در ناحیه دید استفاده می کنند و از پد برای زدن آن کمک بگیرید کرم های برنز قبل از رژ .     گونه آخرین چیزی است که به صورت زده میشود.